loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه انقلاب اسلامی بر روی اینترنت قرار گرفت

دوشنبه 30 دی 1387

 
قم - خبرگزاری مهر: با تلاش کارشناسان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و در آستانه فرارسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب، دانشنامه انقلاب اسلامی بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، دانشنامه انقلاب اسلامی با بیش از 800 مطلب، گزیده کتاب، چکیده پایان نامه، پرسش و پاسخ یادآور روزها و شب‌های همبستگی و ندای «الله اکبر» است که به همت محققان پایگاه حوزه نت برای استفاده عموم بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته است.

این دانشنامه سراسر یاد و خاطره با 811 مطلب در قالب 12 نمایه اصلی و 19 نمایه فرعی از هم اکنون در اختیار علاقمندان تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

فلسفه سیاسی، علل و عوامل، ویژگی‌ها، اهداف، مراحل تاریخی، گروه‌ها و جریان‌ها، عملکرد، ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران، دوران پس از پیروزی، آسیب شناسی، اسناد و خاطرات و یاران انقلاب از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه است.

روحانیون، بازاریان، زنان، روشنفکران، گروه‌های سازمان یافته، مشروعیت نظام اسلامی، ولایت فقیه، عدالت اجتماعی، آزادی، نفی سلطه و استبداد، معنویت و دینداری، از مرجعیت تا تبعید، دوران اختناق، ایران در انقلاب و... میز از نمایه‌های فرعی دانشنامه انقلاب اسلامی است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط