loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نویسنده «جشن حنابندان» در کاروان «سرزمین برادری»

نویسندگان مرتبط : محمدحسین قدمی

محمدحسین قدمی، نویسنده کتاب «جشن حنابندان» با نگارش عبارت «یا رب ز باد فتنه نگه دار ما را» حضور خود در کاروان «سرزمین برادری» را اعلام کرد.

یکشنبه 26 بهمن 1393

قرار است چهره های برجسته علمی، هنری و ورزشی کشور در قالب کاروان های سرزمین برادری روزهای 29 بهمن تا 3 اسفندماه مهمان اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان، کردستان و گلستان هستند.

هدف از برپایی این کاروان ها برای مخاطبان بین المللی، نمایاندن فضای برادری میان اهل سنت و اهل تشیع در ایران عنوان شده و برای فضای داخل هم، پررنگ کردن نگاه و رویکرد میان­ فرهنگی در تعاملات شیعیان و اهل سنت و دوری از تعصبات نابجا و اصلاح تصویر ذهنی طرفین از یکدیگر ـ که بعضا در رسانه ها به طور نادرست و معوجی ارائه می شود ـ مد نظر قرار گرفته، عنوان شده است.

در این راستا محمدحسین قدمی، نویسنده کتاب «جشن حنابندان» با نگارش عبارت «یا رب ز باد فتنه نگه دار ما را» حضور خود در کاروان «سرزمین برادری» را اعلام کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط