loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخستین جلد «اطلس پدافندی نیروی زمینی» رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : سوره سبز

نخستین جلد از مجموعه هشت جلدی «اطلس پدافندی نیروی زمینی در هشت سال دفاع مقدس» به زودی منتشر و 22 اسفند، همزمان با روز گرامیداشت مقام شهدای انقلاب و دفاع مقدس رونمایی می شود.

یکشنبه 26 بهمن 1393

محسن صادق نیا، مدیر انتشارات سوره سبز گفت: این انتشارات جلد نخست اطلس تازه ای با عنوان «اطلس پدافندی نیروی زمینی در هشت سال دفاع مقدس» را در دست انتشار دارد.

انتشارات سوره سبز پیش از این «اطلس نبرد های ماندگار»، «اطلس نبرد های ماندگار به روایت آمار» و «حماسه های ماندگار هوانیروز در دفاع مقدس» را هم منتشر کرده بود که هر کدام بار ها تجدید چاپ شدند.

وی با بیان این که در اطلس پدافندی مجموعه ای از اطلاعات آماری و نقشه های عملیاتی به صورت تمام رنگی گرد آمده است، افزود: تدوین اطلس پدافندی با همکاری مرکز پژوهش های دفاع مقدس نزاجا در هشت جلد چاپ شود. این مجموعه، اثری هشت جلدی خواهد بود که جلد نخست آن به وقایع سال 1359 می پردازد.

مدیر انتشارات سوره سبز از امیر سرتیپ دوم حسینعلی مصوری، امیر سرتیپ سعید پور داراب، امیر سرتیپ فرهاد بهروزی، امیر سرتیپ احمد کریمی و امیر سرتیپ مسعود فرهمند زاده، به عنوان گروه مولفان این اثر نام برد.

به گفته صادق نیا، «اطلس پدافندی نیروی زمینی» مراحل پایانی چاپ را سپری می کند. این کتاب در قطع رحلی، جلد گالینگور، منتشر و 22 اسفند 1392 مصادف با روز بزرگداشت مقام شهیدان و فرماندهان رونمایی می شود.

وی همچنین از در دست انتشار بودن کتابی درباره عملیات مرصاد خبر داد و گفت: این کتاب با نام عملیات مرصاد تحقق وعده الهی، نوشته امیر سعید پورداراب است که در 250 صفحه، تمامی اسناد قابل انتشار درباره عملیات غرور آفرین مرصاد را ارائه می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط