loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرمین پس از «شانزده سال» سراغ یک موضوع تاریخی دیگر رفت

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : منیژه آرمین

منیژه آرمین از چاپ و انتشار رمان «شانزده سال» تا نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: نگارش رمان «کوروش آسوده بخواب» تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

سه‌شنبه 28 بهمن 1393

منیژه آرمین، نویسنده در گفت وگویی، درباره کتاب «شانزده سال»، گفت: این کتاب به زودی از نشر «سوره مهر» منتشر و در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روانه بازار نشر می شود.

به گفته وی، کتاب «شانزده سال»، سومین بخش از چهارگانه ای است که نوشته است؛ به گونه ای که کتاب اول و دوم با عنوان «شب و قلندر» و «شباویز» از نشر سوره مهر منتشر شده است.  

آرمین ادامه داد: رمان «شانزده سال» داستانی و مستند است و با رمان های دیگر متفاوت بوده و همانند پازل است، یعنی برخی از بخش ها کاملاً مستند و برخی از بخش ها نیز دنباله داستان دو کتاب قبلی است، یعنی این کتاب به تاریخ سلطنت رضا شاه از سال 1304 تا 1320 می پردازد.

وی درباره رمان «کوروش آسوده بخواب»، افزود: این کتاب، شماره پایانی از چهارگانه ای است که در دست نگارش دارم که نگارش آن نیز سال 94 به اتمام خواهد رسید.

این نویسنده گفت: مضمون رمان «کوروش آسوده بخواب» به پس زمینه تاریخی سال های 1320 تا 1357 مربوط می شود یعنی داستان و مستندات در این کتاب با هم ترکیب شده است، همچنین کتاب «کوروش آسوده بخواب»، دنباله پیدا کردن هویت اجتماعی و ایرانی است.

بر اساس این گزارش، منیژه آرمین در سال 1324 در تهران متولد شد، وی دارای مدرک کارشناسی در رشته روان شناسی و همچنین کارشناسی ارشد مشاوره است.

زمینه های فعالیت منیژه آرمین، معلمی، مشاوره، پژوهش، کارهای مطبوعاتی، خبرنگاری، گزارشگری و کارهای هنری از جمله سفالگری و نقاشی است. آرمین عضو هیأت مدیره گروه آبی بیکران هنر است و با مجلات زن روز، پگاه، ندا، ادبیات داستانی و پیام زن همکاری دارد.

منیژه آرمین در سال 1364 در بخش ادبیات دفاع مقدس تقدیر شد که از جمله آثارمنتشر شده این نویسنده می توان به «شب و قلندر»، «ای کاش گل سرخ نبود»، «سرود اروندرود»، «آن روز که عمه خورشید مرد»، «راز لحظه ها»، «گزیده ادبیات معاصر»، «کیمیاگران نقش»، «بوی خاک» و «مقایسه شخصیت های کتا ب های مثنوی معنوی و کمدی الهی دانته» اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط