loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرح ابتکاری رضا امیرخانی برای کاروان های «سرزمین برادری»

انتشارات مرتبط : اتحادیه بین المللی امت واحده

نویسندگان مرتبط : رضا امیرخانی

رضا امیرخانی نویسنده شناخته شده کشورمان با یک طرح ابتکاری با عنوان «گذر از پنج دری دل گیر به هشتی دل باز» به شاخه سیستان بلوچستان کاروان های «سرزمین برادری» پیوست.

سه‌شنبه 28 بهمن 1393

رضا امیرخانی نویسنده شناخته شده کشورمان با یک طرح ابتکاری به کاروان سرزمین برادری پیوست.

بنابر اعلام روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده، رضا امیرخانی با نگارش جمله «گذر از پنج دری دل گیر به هشتی دل باز ... بدا به حال خانه ای که پنج دری اش به کوچه راه داشته باشد اما به هشتی راه نداشته باشد» به شاخه سیستان و بلوچستان کاروان «سرزمین برادری» پیوست.

امیرخانی در این طرح ابتکاری و انتقادی، تهران را به پنج دری خانه­ ایران و منطقه سیستان و بلوچستان را به هشتی ایران زمین تشبیه کرده است.

کاروان های سرزمین برادری به همت اتحادیه بین المللی امت واحده و با حضور شخصیت های فرهنگی و هنری و اساتید حوزه و دانشگاه از چهارشنبه 29 بهمن ماه به مدت 3 روز میهمان اهل سنت ایران در استان های کردستان و سیستان و بلوچستان و گلستان خواهند بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط