loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تازه های نشر مدرسه اسلامی هنر رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : مدرسه اسلامی هنر

رونمایی از کتاب های «پدیده زیبا شناختی در قرآن»، «جلوه های هنری در قصه های قرآنی» و «روش داستان گویی در قرآن» در سالن اجتماعات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور پنجم اسفندماه برگزار می شود.

دوشنبه 4 اسفند 1393

مراسم رونمایی از تازه ترین آثار منتشر شده مدرسه اسلامی هنر با حمایت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «ژرفا»، «موسوی گیلانی» و حجت الاسلام و المسلمین «شاهمرادی» روز سه شنبه 5 اسفند ماه از ساعت 14 در سالن اجتماعات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برگزار می شود.

«جلوه های هنری در قصه های قرآنی» ترجمه کتاب «الافاق الفنیّة فی القصة القرانیة» می باشد که توسط محمد ناجی مشرح به رشته تحریر در آمده و راضیه کارگر آن را ترجمه نموده است. این کتاب اطلاعاتی ارزنده درباره انواع سبک روایی و مضمون قصه های قرآن به مخاطبان خود ارایه می دهد.

«پدیده زیباشناختی در قرآن» ترجمه کتاب «الظّاهرة الجمالیّة فی القرآن الکریم» است که توسط نذیر حمدان به رشته تحریر در آمده و انسیه سادات هاشمی آن را ترجمه نموده است. در این کتاب کوشیده شده است مقوله زیبایی را در ابعاد و ساحت های گوناگون در قرآن مورد بررسی قرار گیرد.

«روش داستان گویی در قرآن» ترجمه کتاب «منهج القصّة فی القرآن الکریم» است که توسط محمد شدید به رشته تحریر درآمده است. کارشناسان این اثر را در عین اختصار از مفیدترین آثار در زمینه قصه های قرآن بر می شمرند.

مدرسه اسلامی هنر نهادی آموزشی و پژوهشی و برآمده از حوزه علمیه است که بررسی نسبت دین و هنر را راهبرد کار خویش قرار داده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط