loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«جهاد اقتصادی» الکترونیکی شد

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

نسخه الکترونیک کتاب «جهاد اقتصادی» که مجموعه ای از بیانات رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد است از سوی انتشارات انقلاب اسلامی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

پنجشنبه 7 اسفند 1393

کتاب «جهاد اقتصادی» مجموعه مدّونی است از بیانات رهبر معظم انقلاب در تبیین جهاد اقتصادی، اهداف و الزامات و نتایج آن؛ که امید است با بهره‎گیری از مدل های مفهومی برآمده از سخنان ایشان، خوانندگان را در دریافت های صحیح از رهنمودها و راهکارهای نیل به اهداف جهاد اقتصادی و از جمله بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ملّی مهندسی (6 بهمن ماه 1393) با تاکید بر این جمله که «با تکرار زبانیِ اقتصاد مقاومتی هیچ اتفاقی نمی افتد» یاری کند.        
انتظار می رود آحاد جامعه، خصوصاً مسئولین محترم با مطالعه این کتاب، از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در جهت بهبود تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها استفاده نمایند و در هر مسئولیّتی، بتوانند با شناخت وظایف و انتظارات، سهم خویش را در جهاد اقتصادی ایفا کنند.

کتاب پیش رو به مبلغ 10هزار تومان در 264 صفحه به منظور آشنایی با سه بخش «حماسه، جهاد و اقتصاد»، «شرایط و الزامات راهبردی جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی» و بخش سوّم «جهاد اقتصادی و الزامات پیشرفت اقتصادی مطلوب» از نگاه مقام معظّم رهبری گردآوری و  در 9 فصل توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و عرضه شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط