loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«مدیریت رسانه» علی اکبر فرهنگی در کتاب فروشی ها

انتشارات مرتبط : دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کتاب «مدیریت رسانه» اثر علی اکبر فرهنگی، به همت صدیقه ببران به تازگی از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر شد.

دوشنبه 18 اسفند 1393

کتاب «مدیریت رسانه» به قلم دکتر علی اکبر فرهنگی و دکتر صدیقه ببران از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روانه بازار کتاب شد تا علاقه مندان به حوزه رسانه از آن استفاده کنند.

این اثر که با رهبری و مدیریت دکتر علی اکبر فرهنگی، پدر علم مدیریت رسانه ایران و به کوشش دکتر صدیقه ببران تألیف شده است، تلاش دارد تا با پاسخگویی به سؤالات زیر، ضمن ارتقای ادبیات دست نوشته مدیریت رسانه در ایران، زمینه مناسب را برای تربیت محققین، دانشجویان و مدیران سازمان های رسانه ای در جهت توسعه کمی و کیفی این صنعت فراهم آورد.

مدیریت رسانه چیست؟، آیا مدیریت رسانه اقتضائات ویژه ای دارد؟، آیا ساختار سازمان های رسانه ای با سایر سازمان ها و نهادها تفاوت دارد؟، آیا مدیریت در رسانه ها بر حسب انواع مالکیت های آنها تفاوت دارد؟، مدیریت رسانه تا چه حد تابع مالکیت آن است؟، آیا مدیران رسانه ها در چنگال تشکیلات سازمان های رسانه ای گرفتارند؟، مدیریت رسانه ها در مقاطع بحرانی چگونه عمل می کند؟، مدیریت ساختار جهانی سازمان های رسانه ای نوین چگونه است؟ و ... پرسش هایی است که در این کتاب مطرح و به آنها پاسخ داده شده است.

این اثر در 5 فصل به موضوعات؛ «فصل اول: روند تاریخی و الگوهای تحقیق در مدیریت رسانه»، «فصل دوم: مدیریت سازمان های رسانه ای»، «فصل سوم: مدیریت منابع انسانی در سازمان های رسانه ای»، «فصل چهارم: مالکیت و اقتصاد رسانه» و «فصل پنجم: ساختار جهانی سازمان های رسانه ای، مدیریت رسانه ای همگرا در عصر جهانی شدن» می پردازد.

چاپ نخست کتاب «مدیریت رسانه»، در قطع رقعی در 278 صفحه و با شمارگان 1000 نسخه بهمن ماه سال 1393 منتشر و به بازار عرضه شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط