loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «چهل حدیث» امام خمینی(ره) در تایلند منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید روح الله موسوی خمینی

نسخه جدید ترجمه تایی زبان کتاب شریف «چهل حدیث» حضرت امام خمینی(ره) در تایلند منتشر شد.

دوشنبه 18 اسفند 1393

چاپ اول ترجمه تایی زبان کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی(ره) در سال 1370 و در سه مجلد و چاپ دوم در سال 1387 توسط  رایزنی فرهنگی ایران در تایلند منتشر شده و هم اکنون نیز با توجه به نیاز نخبگان این کشور به ویژه جامعه مسلمانان و شیعیان تایلند، این کتاب شریف به زیور طبع آراسته شده است.

ویژگی های نسخه جدید کتاب شریف «چهل حدیث» حضرت امام خمینی(ره) شامل اصلاح نقائص ترجمه و اغلاط چاپی، حروف چینی جدید با برخی اضافات توسط مترجم، قطع رحلی و جلد سلفون با مقوای سخت و تصویر زیبایی از حضرت امام خمینی(ره) بر روی جلد و تصویری از مهر حضرت امام راحل در پشت جلد است.

این کتاب در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بانکوک که از تاریخ پنجشنبه 7 تا 17 فروردین ماه سال 1394 برگزار خواهد شد، با حضور مهندس مناجیت مترجم کتاب و از از نویسندگان برجسته و معروف جامعه شیعیان و مسلمانان تایلند در محل غرفه رایزنی فرهنگی کشورمان رونمایی می شود.

این نوشتار در 705 صفحه و در اولین نوبت چاپ جدید با تیراژ 200 نسخه، به زیور طبع آراسته شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط