loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قاب شیدایی» بر پیشخان کتابفروشی ها نشست

انتشارات مرتبط : انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس

آلبوم «قاب شیدایی» شامل تصاویری است که سعید حاجی خانی از پشتیبانی مردم ابهر از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا برخی صحنه های جنگ تحمیلی تهیه کرده است.

دوشنبه 18 اسفند 1393

آلبوم «قاب شیدایی» مجموعه عکس های سعید حاجی خانی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. این مجموعه 154 قطعه عکس از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس تا عملیات مرصاد را شامل می شود.

حاجی خانی که خود از اهالی شهرستان ابهر استان زنجان است، بیشتر فعالیت های انقلابی و پشتیبانی مردم شهر خود از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در این کتاب به تصویر کشیده.

در بخش معرفی عکاس این کتاب آمده است: «پیشه عکاسی پدر، سعید را با دنیای عکس و عکاسی آشنا می کند. او ضمن تحصیل دوران ابتدایی در مدرسه «مصطفی زمانی» زمینه ذوقی خود را در کنار پدر محک می زند. اولین هدیه مادربزرگ «دوربین آگفای 126» از سفر زیارتی مشهد، انگیزه سعید را برای گرفتن عکس بیشتر می کند. تقارن نوجوانی سعید با وقایع انقلاب اسلامی موجب ورود او به متن این اتفاق بزرگ شد...»

این مجموعه عکس، علاوه بر تصاویر پشت صحنه نبرد، تصاویری هم از جبهه های هشت سال جنگ تحمیلی چون خوزستان، سوسنگرد، پاسگاه شرهانی عراق، جاده اهواز، ارایه کرده است. همچنین، عکس هایی هم  از استقبال مردم از رزمندگان در ابهر و تشییع پیکر شهیدان در قالب تصاویر مجموعه «قاب شیدایی» آمده است.

«قاب شیدایی» را انتشارات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با شمارگان دو هزار و 200 نسخه، 168 صفحه رنگی، دو زبانه، با صفحات گلاسه، در دو قطع خشتی بزرگ و کوچک و به بهای 360 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط