loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سومین شماره مجله انگلیسی زبان «آخرین امید» منتشر شد

سومین شماره مجله مهدوی The final hope با موضوعاتی نظیر احادیث مهدوی، امام زمان(عج) در قرآن، معرفی کتاب مهدوی، آخر الزمان و دجال برای مخاطبان انگلیسی زبان منتشر شد.

دوشنبه 18 اسفند 1393

سومین ماهنامه انگلیسی مهدوی «آخرین امید» از سوی مرکز تخصصی مهدویت قم منتشر شد، این شماره که مربوط به ماه مارس است، حاوی مطالبی مانند کلامی از رهبر در مورد مهدویت، احادیث مهدوی، امام زمان(عج) در قرآن، معرفی کتاب مهدوی، آخر الزمان، دجال، تقویم ماه، اعمال ماه و بخش کودک و نوجوان است.

در بخش «امام زمان(عج) و قرآن» به آیه 249 سوره بقره و حدیثی که آن را به مسأله امامت پیوند می دهد و شرح و تفسیر آیه و چگونگی ارتباط آن با مهدویت اشاره شده است.

در بخش معرفی کتاب، به معرفی کتاب آیت الله نجم الدین طبسی پرداخته شده است که به زبان انگلیسی ترجمه شده و مسائل مربوط به حکومت امام زمان(عج) را در قالب سه فصل به شکل بسیار شیوا و مبسوط توضیح می دهد.

بخشی نیز تحت عنوان دائرة المعارف مهدویت در این شماره از مجله گنجانده شده است که موضوع این ماه، مسأله آخرالزمان از دیدگاه اسلام و غرب بررسی شده، سپس به مقایسه بین این دو دیدگاه و ارتباط آن با مسأله مهدویت پرداخته شده است. در این بخش، مثال های متعددی از قرآن و احادیث و کتب عهد قدیم و جدید بیان شده است.

در بخش دیگری از مجله، به مسأله دجال که یکی از علائم ظهور است اشاره شده و دیدگاه های مختلفی که در مورد این علامت وجود دارد ذکر و تحلیل شده است.

در بخش کودک و نوجوان هم سعی شده است معارف مهدوی به زبانی ساده برای مخاطبان این سن تبیین شود که از جمله در این بخش می توان به داستان ملاقات علامه حلی با امام زمان(عج) اشاره کرد.

حجج اسلام مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت مدیر مسئولی و سیدعبدالمهدی توکل سردبیری این مجله را بر عهده دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط