loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیام رهبر انقلاب به یک حرکت فرهنگی و وقف کتابخانه ای به نام شهید: به شهید عزیز درود می فرستم

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

رهبر معظم انقلاب به مناسبت وقف کتابخانه ای از سوی خانواده شهید مطلّب شفیعی پیامی صادر فرمودند.

سه‌شنبه 19 اسفند 1393

این پیام در پاسخ به نامه درخواست دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از معظم له برای اعطای پیامی به منظور ماندگاری این حرکت فرهنگی از سوی خانواده شهید بزرگوار مطلب شفیعی و الگوسازی و تشویق و ترغیب وقف کتابخانه در میان آحاد جامعه، صادر گردید.
 
بسمه تعالی
به شهید عزیز درود می فرستم و نیز به این پدر و مادر صبور و آگاه و پرگذشت.
امید است حسنات و انوار ساطع از فداکاری این عزیزان و دیگر شهدا و ایثارگران بزرگوار، سرمایه و ذخیرهای ماندگار برای کشور و تاریخ ما باشد.                                                                     

«مطلب شفیعی» شهید 20 ساله از شهدای کربلای هشت شلمچه، و از اهالی یکی از روستاهای شهرستان بهاباد یزد و دانشجوی دانشگاه امام صادق تهران بود که پدر 84 ساله و مادر 82 ساله این شهید تنها منزل مسکونی خود را با زیربنای 230 مترمربع وقف نهاد کتابخانه های عمومی کشور کردند. این کتابخانه با 251 عضو و 9825 نسخه کتاب، طی سفر هفته گذشته ی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به استان یزد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط