loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نویسندگان قم جوایز هفتمین جشنواره داستان انقلاب را درو کردند

نفرات برگزیده هفتمین جایزه داستان انقلاب عصر امروز معرفی شدند.

سه‌شنبه 19 اسفند 1393

نفرات برگزیده در بخش داستان کوتاه نوجوان لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به اثر تقدیری با نام «رضا بدلی» نوشته جناب آقای رفیع افتخار از استان تهران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به اثر تقدیری با نام «دختر شاه پریون» نوشته رقیه سادات صفوی از تهران و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به اثر تقدیری با نام «هنوز بی قرار نگاهت هستم» نوشته زینب امام از استان قم معرفی شدند. در این بخش داستان کوتاهی به عنوان برگزیده انتخاب نشد.

همچنین نفرات برگزیده در بخش داستان کوتاه بزرگسال لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به اثر تقدیری با نام «مو شرابی» نوشته معصومه حسینی از استان تهران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به اثر تقدیری با نام «هارباد» نوشته احسان قدیری از استان خراسان رضوی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به اثر تقدیری با نام «اسد» نوشته محمدسعید احمدزاده از استان فارس معرفی شدند. در بخش داستان کوتاه اثر بگزیده معرفی نشد.

نفرات برگزیده در بخش رمان نوجوان عبارت است از؛ لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون تومان به اثر برگزیده با نام «زمستان بی شازده» نوشته فاطمه نفری از استان قم، لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون تومان به اثر برگزیده با نام «به همین رسیدن» در میانسی نوشته مهدی کرد فیروزجایی از استان قم و لوح تقدیر رتبه اول و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان به اثر برگزیده با نام «ظلمت سفید» نوشته سجاد خالقی از استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

نفرات برگزیده در بخش رمان بزرگسال، لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون تومان به اثر برگزیده با نام «دخیل هفتم» نوشته محمد رودگر از استان قم، لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ 7 میلیون تومان به اثر برگزیده با نام «انگ تی لم» نوشته میثم امیری بشلی از استان تهران معرفی شدند. در این بخش رمانی به عنوان رتبه اول انتخاب نشد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط