loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«فشرده ای از تاریخ انقلاب اسلامی» از ۳۰هزار نسخه گذشت

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی هنری ایمان جهادی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

کتاب گفتار «فشرده ای از تاریخ انقلاب اسلامی» که هفتمین گفتار از مجموعه گفتارهای «موسسه جهادی(صهبا)» است، در چاپ سوم به مرز ۳۰ هزار نسخه رسید.

دوشنبه 25 اسفند 1393

مصطفی صادقی مسئول روابط عمومی «موسسه فرهنگی ایمان جهادی (صهبا)» پیرامون چاپ سوم گفتار «فشرده ای از تاریخ انقلاب اسلامی» گفت: کتاب گفتار «فشرده ای از تاریخ انقلاب اسلامی» که 40 روز از زمان ورودش به بازار نشر نمی گذرد به چاپ سوم رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در هر نوبت از چاپ این کتاب 10هزار نسخه منتشر شده، اکنون با احتساب چاپ سوم، 30هزار نسخه از آن روانه بازار شده است که طبق آمار تا کنون 23 هزار نسخه از آن به فروش رسیده است.

صادقی در ادامه گفت: در «موسسه جهادی (صهبا)» برای نمایشگاه کتاب تهران در نظر داریم بیشتر روی آثار چاپ شده اش مانور دهیم و به مخاطبان ارائه کنیم. همچنین چاپ دوم کتاب «مسیح در شب قدر» را برای نمایشگاه آماده خواهیم کرد. این کتاب شرحی از دیدارهای رهبر انقلاب با خانواده شهدای مسیحی در ایران است که ابتدای زمستان 93 روانه بازار کتاب شده بود.

کتاب گفتار «فشرده ای از تاریخ انقلاب اسلامی» سخنرانی تاریخی ریاست جمهوری وقت ایران آیت الله سیدعلی خامنه ای در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که در قالب گفتار شماره 7 از سوی «موسسه جهادی(صهبا)» راهی کتاب فروشی ها شده که در هر چاپ 10هزار نسخه با قیمت 1000 تومان منتشر شده است.

«موسسه فرهنگی ایمان جهادی(صهبا)» ناشر کتاب های پرفروشی چون «انسان 250 ساله»، «دغدغه های فرهنگی»، «خانواده»، «تا خمینی شهر»، «مسیح در شب قدر» و ... است که کتاب «خانواده» این ناشر در دور دوم مسابقه «کتاب و زندگی» محور این مسابقه کتابخوانی قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط