loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «حماسه هویزه» به چاپ شانزدهم رسید

انتشارات مرتبط : عماد فردا

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | نصرت الله محمودزاده

چاپ شانزدهم کتاب «حماسه هویزه» تألیف «نصرت الله محمودزاده» منتشر شد.

دوشنبه 25 اسفند 1393

کتاب «حماسه هویزه» تألیف «نصرت الله محمودزاده» برای شانزدهمین بار در 79 صفحه و با قیمت 5000 تومان از نشر «عماد فردا» تجدید چاپ و روانه بازار نشر شد.

کتاب «حماسه هویزه» دربرگیرنده خاطراتی است که به شیوه داستانی درباره عملیات هویزه در تاریخ 16 دی سال 1359 به نگارش درآمده، که برای مطالعه به زائرین راهیان نور نیز پیشنهاد می شود.

در آغازین کتاب «حماسه هویزه»، تقریظی از رهبر معظم انقلاب آمده است، ایشان در این نوشته، کتاب را سرگذشت شورانگیز و عاشقانه جمعی از جوانان انقلابی ما در میدان نبرد با دشمن متجاوز توصیف و تأکید کرده اند: این نوشته ها را که در نوع خود، بسیار کم نظیر است، باید قدر دانست و کوشش فراهم آورنده آن را ارج نهاد.

گفتنی است، تاکنون از «نصرت الله محمودزاده» در نشر «عماد فردا» کتاب هایی نظیر «شب های قدر کربلای 5»، «نفس های مسموم حلبچه»، «بستر آرام هور» و «جاده بهشتیان»  منتشر و روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط