loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازگویی دلایل شکست منافقان در «عملیات مرصاد، تحقق وعده الهی»

انتشارات مرتبط : سوره سبز

نویسندگان مرتبط : علی صیاد شیرازی

«عملیات مرصاد، تحقق وعده الهی» نوشته سعید پورداراب در 20 بخش به زمینه های شکل گیری سازمان منافقان و شکست آنها در عملیات مرصاد می پردازد.

دوشنبه 25 اسفند 1393

کتاب «عملیات مرصاد، تحقق وعده الهی» نوشته سعید پورداراب از سوی انتشارات سوره سبز منتشر شد.

این کتاب  در 20 بخش به مواردی چون چگونگی تشکیل سازمان منافقین، سازمان مجاهدین و آمریکا در آستانه عملیات مرصاد، ساختار و اهداف ارتش منافقین در عملیات مرصاد، ورود شهید سپهبد علی صیاد شیرازی به صحنه عملیات مرصاد و فرار منافقین و تجهیزات منهدم شده و غنائم به دست آمده می پردازد.

در صفحه 148 کتاب می خوانیم: منافقین امکانات و تجهیزات و ادوات زرهی و خودرویی بسیاری که طول آن در آغاز حرکت از اشرف به طول 10 کیلومتر می رسید همراه خود آورده بودند بعد از شکست و تارو مار شدن آنان در کنار تجهیزات منهدم شده، تعداد زیادی نیز بر روی جاده اسلام آباد خصوصا از تنگه چهارزبر تا گردنه حسن آباد رها شده و توسط رزمندگان اسلام به غنیمت گرفته شد. کل تجهیزات و امکانات به غنیمت گرفته شده به بیش از 531 دستگاه تانک نفربر، خودرو و مقادیر زیادی از این غنایم به دست رزمندگان اسلام افتاد.»

«عملیات مرصاد، تحقق وعده الهی» را انتشارات سوره سبز با شمارگان یکهزار نسخه، 168 صفحه، قطع رقعی و به بهای 100 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط