loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سالنامه «هفت سین قرآن» منتشر شد

کتاب سالنامه «هفت سین قرآن» از انتشارات «بحارالانوار» برای نوروز سال ۹۴ به چاپ رسید.

دوشنبه 25 اسفند 1393

مجید باقریان، مدیر اداری مالی انتشارات بحارالانوار در گفت وگویی درباره کتاب سالنامه «هفت سین قرآن»، بیان داشت: این کتاب سالنامه، گنجینه ای از کلام نورانی وحی و راز و نیاز با معبود است. گفت وگویی عاشقانه و صمیمانه با خالق جهان هستی که شکوه کلام وحی را با زمزمه های آسمانی عارفان بهم آمیخته است.

به گفته وی، کتاب سالنامه «هفت سین قرآن» از انتشارات «بحارالانوار» به چاپ رسیده است و در تدوین آن از منابع بی شمار و معتبری مانند تفسیر مجمع البیان، تفسیر نمونه، ثواب الاعمال، مکارم الاخلاق، اصول کافی، هشت بهشت، طب النبی(ص)، طب الصادق (ع)، طب الرضا (ع)، نهج البلاغه و مفاتیح الجنان و کتاب های متعدد دیگر استفاده شده که فهرست کامل منابع و ماخذ در انتهای کتاب سالنامه آمده است.

باقریان ادامه داد: کتاب سالنامه «هفت سین قرآن» شامل بخش های متنوعی نظیر «برنامه هفتگی قرآنی»، «رازهای موفقیت و سلامتی»، «اعمال عبادی، احادیث و رهنمودهای ائمّه معصومین (ع)»، «اشعار»، «مناسبات و وقایع تاریخی»، «اوقات قمر در عقرب»، «اوقات شرعی» و بخش «زمزمه عارفان»، است.

وی بیان کرد: برنامه هفتگی قرآنی در کتاب سالنامه «هفت سین قرآن» دربردارنده مطالب گوناگونی همچون «ترجمه موضوعی قرآن کریم»، «پرسش و پاسخ قرآنی»، «دانستنی ها و قصه های قرآنی»، «درس هایی از قرآن»، «دعاهای قرآنی» و «خواص آیات و سوره ها» است.

به گفته باقریان، در بخش «رازهای موفقیت و سلامتی» مجموعه ای بی نظیر از راز و رمزهای زندگی سالم و موفق از دیدگاه أئمه معصومین (ع) و بزرگان و عارفان آورده شده است که در آن علاوه بر توصیه های پزشکی و موفقیت در سبک زندگی اسلامی به توفیق در سیر و سلوک معنوی هم توجه شده است.

وی افزود: بخش «زمزمه عارفان» نیز شامل «برنامه عبادی مؤمنان و سالکان الی الله» به همراه ادعیه، زیارات و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز است.

به گفته وی، کتاب سالنامه «هفت سین قرآن» دارای 500 صفحه در قطع وزیری به همراه تصاویری بکر از مناظر طبیعت و پوسترهای مذهبی است که هدیه ای گرانبها برای دوستان، آشنایان و کارکنان ادارات و سازمان ها به شمار می رود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط