loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه ۱۰جلدی «تاریخ مصور پزشکی جهان» در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : سفیر اردهال

مدیر انتشارات «سفیر اردهال» گفت: در نمایشگاه کتاب تهران با مجموعه ۱۰ جلدی «تاریخ مصور پزشکی جهان» اثر ولی الله محرابی شرکت خواهیم کرد.

یکشنبه 16 فروردین 1394

سیدحسین عابدینی مدیر انتشارات «سفیر اردهال» در گفت وگویی از کتاب هایی که در نمایشگاه کتاب به مخاطبان عرضه خواهد کرد نام برد و گفت: کتاب «تاریخ مصور پزشکی جهان» اثر ولی الله محرابی که یک مجموعه 10 جلدی است در 5400 صفحه در قطع رحلی منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار خواهد گرفت. این کتاب در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز ارائه شده بود اما در آن زمان تنها 4 جلد از آن آماده بود و اکنون 10 جلد آن در تیراژ 1000 نسخه آماده شده است.

وی افزود: «تاریخ مصور پزشکی جهان» اثری است که ترجمه و تالیف در کنار هم است که در 700 فصل تدوین شده است. مجموعه ای از نوشته ها و بررسی های دانشمندان مغرب زمین در حوزه تاریخ پزشکی ترجمه شده و در بخش هایی که مربوط به شرق است مؤلف دست به تالیف زده است. این مجموعه با قیمت 900هزار تومان در دسترس است.

مدیر انتشارات سفیر اردهال گفت: انتشارات ما علاوه در حوزه طب سنتی در حوزه متون و نسخ خطی نیز آثاری منتشر می کند. حیات الحیوان، شکارنامه و ... به تصحیح میرهاشم محدث است. حقایق الطب و  دقائق العلاج نیز در دست ترجمه و شرح است که احتمالا به نمایشگاه کتاب برسد. همچنین مخزن الادویه نیز در برنامه های کاری ما است

وی افزود: جلد سوم کتاب ذخیره خوارزمشاهی که شامل کتاب 5 و بخشی از کتاب 6 این کتاب است نیز به نمایشگاه می رسد. «ذخیره خوارزمشاهی» یک کتاب 10 جلدی است که ما آن را در قالب یک کتاب 6 جلدی منتشر خواهیم کرد.

عابدینی گفت: این کتاب در طول 400 سال اخیر تا 5 جلد آن بیشتر تصحیح نشده ولی ما به کتاب ششم آن رسیده ایم.

او اضافه کرد: همچنین در حوزه طب سنتی نیز کتاب «درمان کامل دیابت در طب ایرانی» که حاوی 100 نسخه طبیعی برای درمان دیابت است و دکتر دریایی آن را تالیف کرده نیز دیگر کتابی است که در نمایشگاه عرضه خواهد شد. «دیابت قاتل شیرین» نیز دیگر اثر تحقیق و ترجمه است که ارائه می شود.

مدیر انتشارات سفیر اردهال در پایان گفت: ما در سال گذشته 150 عنوان کتاب چاپ اول داشته ایم و به طور میانگین هر 2 روز یک کتاب چاپ کرده ایم که امسال تمام آنها را در نمایشگاه در دسترس مخاطبان طب سنتی و نسخ خطی قرار خواهیم داد. که از این بین 50 درصد آنها در زمینه طب سنتی بوده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط