loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسیدن از انقلاب بیرون به انقلاب درون در «زمستان بی شازده»

فاطمه نفری برگزیده جشنواره «داستان انقلاب» گفت: در رمان «زمستان بی شازده»، شخصیت آن از یک انقلاب بیرونی به یک انقلاب درونی می رسد و انقلاب اسلامی و وقایع مرتبط با این رویداد تاریخی منجر به ایجاد تحول در شخصیت اصلی داستان می شود.

دوشنبه 17 فروردین 1394

فاطمه نفری نویسنده جوان برگزیده در جشنواره داستان انقلاب در سال 93 که توانسته بود با رمان «زمستان بی شازده» عنوان برگزیده سوم بخش رمان نوجوان را به خود اختصاص دهد در گفت وگویی به «زمستان بی شازده» اشاره کرد و گفت: این رمان برای گروه سنی نوجوان با محوریت انقلاب اسلامی نوشته شده است. شخصیت اصلی این داستان یک نوجوان است که در جریان انقلاب و مبارزات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی قرار می گیرد و در یک پروسه مرد شدن قرار می گیرد و بزرگ می شود.

*انقلاب درون نتیجه انقلاب بیرون است

وی افزود: در حقیقت در داستان این رمان، شخصیت آن از یک انقلاب بیرونی به یک انقلاب درونی می رسد و انقلاب اسلامی و وقایع مرتبط با این رویداد تاریخی منجر به ایجاد تحول در شخصیت اصلی داستان می شود.

نویسنده «زمستان بی شازده» گفت: این تحول در شخصیت داستان اتفاقی است که در سال های انقلاب بسیار شاهد آن بودیم که افراد در سیر مبارزات انقلاب دگرگونه و متحول می شدند.

*بعد از بازنویسی، «زمستان بی شازده» را به ناشر می دهم

وی اضافه کرد: رمان «زمستان بی شازده» را هنوز برای چاپ به جایی نسپردم. البته این رمان سومین رمانی است که نوشتم و آثار دیگرم در حال بازنویسی هستند تا برای چاپ به ناشر بسپارم و ان شاءالله بعد از بازنویسی «زمستان بی شازده» آن را نیز به ناشر می دهم.

نفری پیرامون حضور این رمان در جشنواره های دیگر گفت: بعد از اینکه نگارش «زمستان بی شازده» تمام شد، آن را به جشنواره داستان انقلاب فرستادم و تا پیش از آن به هیچ جشنواره ای نداده بودم.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط