loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«یک کوله بار از خاطرات سبز» در بازار کتاب

کتاب «یک کوله بار خاطرات سبز» که به خاطرات و تاریخ شفاهی رزمندگان پدافند هوایی در جنگ تحمیلی می پردازد، از سوی انتشارات قرارگاه پدافند هوایی خاتم(ص) منتشر شد.

دوشنبه 17 فروردین 1394

کتاب «یک کوله بار از خاطرات سبز» نوشته فرامرز روح افزا، محمود حجامی و رضا جهان فر به بخشی از تاریخ شفاهی رزمندگان پدافند هوایی در سال های دفاع مقدس می پردازد.

در مقدمه درباره وجه تسمیه نام کتاب آمده است: «این نام از یکی از ابیات شعر های وزین و ارزشمند استاد علیرضا قزوه از شاعران گران قدر کشورمان اقتباس گردیده است.»

خاطرات تاریخ شفاهی سرهنگ بازنشسته خسرو جهانی، سروان جلیل دوستی، علی اصغر هزار جزینی، سرگرد سید علی آسمانی، سرهنگ بازنشسته کنترل شکاری فرهاد رضایی، ابوالفضل منصوری، سروان جواد شفیعی و سرهنگ بازنشسته فرامرز روح افزا در کتاب «یک کوله بار از خاطرات سبز» خواندنی است.

در بخشی از خاطرات «سرگرد سید علی آسمانی» می خوانیم: «هیچ وقت روز عاشورای سال 1365 از یادم نمی رود. مطابق معمول در این سال نیز دسته های سینه زنی داشتیم و به عزاداری مشغول بودیم. گرم عزاداری بودیم که ناگهان صدای توپ های ضد هوایی همه جا را پر کرد و متعاقب آن صدای جنگنده های دشمن فضا را پر کرد...»

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) آجا «یک کوله بار از خاطرات سبز» را با شمارگان دو هزار نسخه، 80 صفحه، قطع وزیری و به بهای 85 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط