loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ دوازدهم کتاب «برای مدیران» به بازار نشر آمد

انتشارات مرتبط : سروش

کتاب ارزشمند «برای مدیران (مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مدیران)» انتشارات سروش به چاپ دوازدهم رسید.

دوشنبه 17 فروردین 1394

کتاب «برای مدیران (مجموعه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مدیران)» چاپ انتشارات سروش که با استقبال کم نظیر مخاطبان طی یکسال یازده بار چاپ شد و عنوان پرفروش ترین کتاب سال سروش را به خود اختصاص داد، به چاپ دوازدهم رسید.

این اثر ارزشمند برگرفته از گفتارها و گزیده های کلام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در مقوله های مختلف مدیریت است.

در این اثر ویژگی های مدیران و آنچه آن ها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام شیوای رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه، آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضاً تعریف ها و یا هشدارهایی نسبت به مدیران مختلف کشور داشته اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است.

این اثر گرانقدر در 9 فصل به نگارش در آمده است. فصل اول با عنوان مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، تاثیر مدیران در سرنوشت جامعه و اهمیت آن را در نظام اسلامی مورد ارزیابی قرار می دهد.

فصل دوم با نام مدیران؛ معنویت، هشدارهایی را برای این نهاد اجتماعی بازگو می کند تا به واسطه آن بتواند در مسیر درست و اسلامی قدم بردارد و فصل سوم اخلاقیات یک مدیر موفق و مورد تایید اسلام را معرفی می کند.

در فصل چهارم با عنوان گزینش همکاران، مقام معظم رهبری شیوه های انتخاب همکاران کارشناس و خصوصیت هایی که باید همکاران یک ارگان داشته باشند را برمی شمارند و در این بین بر عنصر تقوا و تعهد و اخلاص تاکید ویژه ای دارند.

نظارت بر زیر مجموعه، عنوان فصل پنجم این کتاب است که در آن به مدیران هر سازمان تاکید می شود که سلسله مراتب خود را به دقت زیر نظر داشته باشند و عملکرد و رفتار آنان را زیر ذربین قرار دهند تا شاهد پیشرفت های بیشتر آن سازمان باشیم.

فصل ششم با عنوان مدیران انقلابی، بازگو کننده مدیرانی است که باید به آرمان های نظام جمهوری اسلامی و اصول قانون اساسی اعتقاد داشته و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و فصل هفتم وظایف و ویژگی ها یک مدیر موفق را نشان می دهد.

فصل هشتم به آسیب شناسی موانع موجود بر سر راه مدیران هر کشور می پردازد و در فصل آخر نامه امام علی (ع) به مالک اشتر به عنوان یک الگوی برجسته برای مدیران تدوین شده تا با استناد به آن بتوانند بهترین مسیر را برای کامیابی بیشتر انتخاب کنند.

چاپ دوازدهم کتاب «برای مدیران» در 166 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه با قیمت 8000 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط