loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انصراف نهاد کتابخانه ها از حضور در نمایشگاه کتاب: هزینه صرف کتابخانه ها می شود

انتشارات مرتبط : نهاد کتابخانه های عمومی کشور

نویسندگان مرتبط : علیرضا مختارپور قهرودی

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: با توجه به بررسی های انجام شده و لزوم صرفه جویی و دقت در مصرف صحیح بودجه نهاد تصمیم گرفته شد از صرف هزینه برای برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب خودداری شود.

دوشنبه 24 فروردین 1394

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد در تازه ترین یادداشت خود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به کتابداران و همکاران با اشاره به شعار سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد:

نهاد کتابخانه های عمومی کشور با درک صحیح از نام و شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظّم رهبری، خواهد کوشید تا در همه سیاست ها و برنامه های کلی و اجرایی سال جاری تحقق، گسترش و تعمیق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را به عنوان اصل محوری در نظر بگیرد و بر تعامل صمیمانه و همدلانه میان تمامی قوای نظام خصوصاً دولت محترم جمهوری اسلامی و رده های اجرایی کشور از جمله استانداران و فرمانداران محترم از سویی و همکاری و خدمت رسانی به اعضای کتابخانه ها که در واقع همه ی تلاش های نهاد برای بهره مندی بهتر و بیشتر مردم شریف و گرامی کشور خصوصاً نوجوانان و جوانان از کتابخانه های سراسر کشور است تأکید کند.
مختارپور در ادامه یادداشت بیست و سوم خود، از آغاز به کار مراحل قانونی جذب افرادی که در بررسی شکایات آزمون سال 91 پذیرفته شده اند، از تاریخ شنبه بیست و دوم فروردین خبر داد و گفت: با توجه به ضوابط و قوانین گزینش جای هیچگونه نگرانی برای پذیرفته شدگان وجود ندارد بدیهی است به کارگیری این افراد در محلّی که در مراحل ثبت نام برای آن محل در آزمون شرکت کرده اند صورت می گیرد.
دبیرکل نهاد در بخش دیگری از این یادداشت ضمن اعلام تلاش معاونت مالی و اداری در اعمال حداکثر امتیازات قانونی به احکام کارگزینی کتابداران و کارکنان نهاد ابراز امیدواری کرد تا پایان خرداد سال جاری تکلیف مدیران کل باقی استان ها مشخص و مدیران کل یا سرپرست های جدید تعیین و مشغول به کار شوند.
مختارپور در ادامه یادداشت بیست و سوم خود همچنین ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری حداقل یک بار به استان هایی که تاکنون به آنجا نرفته، سفر و از نزدیک با کتابداران سراسر کشور دیدار و گفتگو نماید.
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این یادداشت ضمن اعلام ابلاغ ضوابط جدید مربوط به الزام میزان حقوق و بیمه کتابداران کتابخانه های مشارکتی در آینده نزدیک از ابلاغ بخشنامه ساعت کاری نیمه اول سال جدید در هفته جاری خبر داد.
مختارپور در پایان در خصوص بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده و لزوم صرفه جویی و دقت در مصرف صحیح بودجه نهاد تصمیم گرفته شد از صرف هزینه برای برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی کتاب خودداری و هزینه های پیش بینی شده برای آن در جهت تأمین کتاب های جدید برای کتابخانه های سراسر کشور مصرف شود.»
بیست و سومین یادداشت دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور روز شنبه بیست و دوم فروردین در پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط