loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتابی در پاسخ به شبهات حجاب: «حجاب در آیات و روایات» منتشر می شود

انتشارات مرتبط : بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسندگان مرتبط : حسین سوزنچی

کتاب «حجاب در آیات و روایات» اثر حجت الاسلام حسین سوزنچی به منظور پاسخ به شبهات حجاب از سوی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) منتشر می شود.

دوشنبه 24 فروردین 1394

تازه ترین اثر مکتوب حجت الاسلام حسین سوزنچی با نام «حجاب در آیات و روایات» با موضوع نقدی بر کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر(ص) به همت مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) آماده انتشار شد.

این اثر نقدی بر کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر(ص) نوشته امیرحسین ترکاشوند است و درآن سعی شده تا با نقد صحیح آنچه در آن کتاب مطرح شده است، خواننده را بر آن دارد تا با مراجعه به منابع متقن و بی غرض، علاوه بر فهم درست از جایگاه حجاب در اسلام، به بی اساس بودن این شبهات پاسخ دهد.

حجت الاسلام دکتر حسین سوزنچی، استاد حوزه و دانشگاه در این اثر در دو بخش کلی «نقد و بررسی محتوای کتاب» و «بررسی نمونه هایی از ادعاها و استدلال های کتاب» کتاب «حجاب شرعی در عصر پیامبر» را نقد کرده و در بخش پایانی به بررسی «دیدگاه فقها در مورد حجاب شرعی» پرداخته و تلاش کرده است با تحلیلی عالمانه و تحقیقی تاریخی در متون اصیل اسلامی، نگاه دین اسلام به حجاب زنان در عرصه جامعه را بیان کند.

چاپ اول این کتاب به همت موسسه علمی فرهنگی سدید و توسط انتشارات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در 67 صفحه و به قیمت 6000 تومان در بهار 94 منتشر و روانه بازار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط