loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از خاطرات دیدار رهبر انقلاب با همسر امام خمینی(ره)

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | سید روح الله موسوی خمینی

کتاب «یاد و یادگار» شامل خاطراتی از دیدار رهبر معظم انقلاب با بانو ثقفی همسر امام خمینی در هفته مقام زن رونمایی خواهد شد.

دوشنبه 24 فروردین 1394

کتاب «یاد و یادگار»، خاطراتی از دیدار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با همسر مکرّمه حضرت امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت بانوی انقلاب در هفته مقام زن رونمایی می شود.

کتاب حاضر به کوشش موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در ششمین سالگرد درگذشت بانو ثقفی، همسر امام(ره) با حضور جمعی از مسئولین در سالن اجلاس سران در تاریخ 23 فروردین ماه رونمایی می شود.

آنچه در این کتاب مختصر و کم حجم جمع آوری و به علاقه مندان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، تقدیم می شود نمونه هایی است از بیانات و گفتگوهای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار با همسر مکرّمه حضرت امام(ره) است که به علاقه مندان اسلام ناب محمّدی و پیروان راه امام راحل(ره) تقدیم می کند.

آنچه در این دیدارها بیان شده نمایانگر حقائقی نورانی از شخصیت الهی امام عزیز رضوان الله علیه و حاکی از اعتقاد و ارادت ویژه رهبر معظّم انقلاب دام ظلّه به امام بزرگوار و علل این باور و عشق و نیز حاوی نکته ها و درس های فراوان برای پیروان راه آن امام راحل است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط