loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمدرضا سرشار «آه با شین» را نقد می کند

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار | محمدکاظم مزینانی | سید احمد موسوی

جلسه نقد کتاب «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

چهارشنبه 26 فروردین 1394

جلسه نقد کتاب «آه با شین» نوشته محمدکاظم مزینانی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

این جلسه با حضور محسن پرویز و محمدرضا سرشار به عنوان منتقدان اصلی و با مشارکت منتقدانی چون ابوالفضل طاهرخانی، اکرم سرداری، مریم شریف رضویان، سیداحمد موسوی، سهیلا ازگلی، رقیه مهری، یوسف یزدیان و سیدصالح یوسفی برگزار می شود.
«آه با شین» داستانی است که تاکنون موفق شده جوایزی همچون داستان انقلاب از جشنواره داستان انقلاب حوزه هنری، جشنواره قلم زرین، جایزه جلال آل احمد را دریافت کند و نقد و تفسیر و توصیف های متفاوت و گاه متناقضی نیز از آن صورت گرفته است.
این جلسه نقد با مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و انجمن قلم ایران برگزار می شود و بنا به سیاق نقدهایی از این دست، پیش بینی می شود حاصل آن ، فنی ترین و قابل اعتناترین نقد در نوع خود، بر این اثر باشد.
ورود برای کلیه علاقه مندان و اصحاب رسانه آزاد است.
این جلسه  روز سه شنبه اول اردیبهشت ماه جاری، ساعت 15  در تهران ـ خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ، طبقه دوم ، سالن کنفرانس معاونت پژوهش و آموزش برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط