loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرضه قرآن پالتویی با قلم نوری برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران

مدیر اجرایی مرکز طبع و نشر قرآن کریم از عرضه قرآن پالتویی با قلم نوری برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

یکشنبه 30 فروردین 1394

قرآن پالتویی با قلم نوری برای اولین بار در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

محمد بابایی مدیر اجرایی مرکز طبع و نشر قرآن کریم در گفت وگویی با اعلام این خبر گفت: این محصول کار جدیدی است که تاکنون تولید نشده و اکنون در یک بسته کوچک و قابل حمل طراحی و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

وی درباره قرآن این محصول گفت: مصحف استفاده شده برای این محصول براساس خط مرحوم میرزا احمد نیریزی است که با فونت رایانه ای تهیه شده است.

بابایی تلاوت های این محصول را بی نظیر دانست و گفت: در این محصول بهترین ترتیل های اساتید مصری مانند ترتیل اساتید مرحوم خلیل الحصری، محمد صدیق منشاوی و عبدالباسط به همراه ترتیل هشت نفر از قاریان سرشناس ایرانی شامل آقایان محمد حسین سعیدیان، شهریار پرهیز کار، کریم منصوری، محمد عباسی، محمد رضا پورزرگری، محمد حسین سبز علی و عباس امام جمعه بار گزاری شده که این هم در نوع خود بی نظیر است.

مدیر اجرایی مرکز طبع و نشر قرآن کریم از بار گزاری تعدادی مناجات و بخش هایی از مفاتیح الجنان در این محصول خبر داد و گفت: در این محصول تعدادی از بهترین ترجمه ها و صوت مناجات و بخش هایی از کتاب شریف مفاتیح الجنان بار گزاری شده که تلاش می کنیم این محصول بی نظیر را با قیمتی کمتر از قیمت های فعلی عرضه کنیم. زیرا سیاست ما در مرکز، کاهش قیمت محصولات قرآنی و مذهبی است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط