loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه اسپانیولی «ادیان در خدمت انسان» رونمایی می شود

نویسندگان مرتبط : سید روح الله موسوی خمینی

کتاب «ادیان در خدمت انسان» اثر امام موسی صدر به تازگی توسط جعفر گونزالس به زبان اسپانیولی ترجمه شده است و این هفته در شهر کتاب رونمایی می شود.

یکشنبه 30 فروردین 1394

به تازگی کتاب «ادیان در خدمت انسان» اثر امام موسی صدر به همت جعفر گونزالس به اسپانیایی ترجمه و منتشر شده است. گونزالس تاکنون قرآن مجید و آثاری از امام خمینی (ره) همچون «تفسیر سوره حمد»، «چهل حدیث»، «آداب الصلوة» و «ولایت فقیه» را به اسپانیایی ترجمه کرده و تلاش های فراوانی برای معرفی اسلام به اسپانیایی ها داشته است.
نشست هفتگی شهرکتاب روز سه شنبه اول اردیبهشت ساعت 16:30 به رونمایی ترجمه اسپانیایی کتاب «ادیان در خدمت انسان» اختصاص دارد که با حضور جعفر گونزالس، رافائل موریللو، نجمه شبیری و مهدی فیروزان در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود و سیر و چگونگی مطالعات اسلامی در اسپانیا تحلیل و بررسی و از زحمات جعفر گونزالس تقدیر می شود.
علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست به مرکز فرهنگی شهرکتاب، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط