loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان پیدایش خط «از کتیبه تا کتاب» منتشر شد

انتشارات مرتبط : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کتاب «از کتیبه تا کتاب» به قلم جمال رادفر که داستان پیدایش خط را روایت می کند از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی کتاب فروشی ها شد.

یکشنبه 30 فروردین 1394

کتاب «از کتیبه تا کتاب» در زمینه داستان پیدایش خط، نوشته جمال رادفر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار نشر شد.

این کتاب تلاش کرده تا خط و نگارش را به عنوان یکی از نشانه های تمدن و فرهنگ به زبانی ساده و تصویری به نوجوانان بشناساند و سهم برجسته ایرانیان را در این زمینه، یادآور شود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این کتاب، افسانه پیدایش خط در ایران و جهان، ظهور اولین نشانه های خط، نظریه های جدید درباره پیدایش خط و تمدن بین النهرین به مخاطبان یادآوری و در ادامه به معرفی انواع خط ها، ابزارها و کاربرد آن در دوره های مختلف پراخته شده است.
کتاب «از کتیبه تا کتاب» در 252 صفحه رنگی با شمارگان 5 هزار نسخه و قیمت 10هزار تومان در اختیار مخاطبان نوجوان و علاقه مندان قرار گرفته است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط