loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نخستین مقتل امام حسین (ع) به زبان اسپانیایی منتشر شد

نویسندگان مرتبط : حسین انصاریان

برای نخستین بار مقتل امام حسین (ع) به صورت همزمان در ایران و اسپانیا به زبان اسپانیایی ترجمه و منتشر شد.

یکشنبه 30 فروردین 1394

برای نخستین بار مقتل امام حسین (ع) به صورت همزمان در ایران و اسپانیا به زبان اسپانیایی ترجمه و منتشر شد.

این اثر که حماسه عاشورا نام دارد، پیش از این از سوی مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی و با عنوان مروری بر مقتل سیدالشهداء در قالب متن گفتار حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان به زبان فارسی منتشر شده بود.

رائول جعفر گونزالس مترجم برجسته قرآن کریم به زبان اسپانیایی با حمایت شماری از خیرین این کتاب را به زبان اسپانیایی ترجمه و از سوی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق منتشر گردید.

این کتاب به زودی جهت توزیع، به کشورهای مختلف آمریکای لاتین ارسال خواهد شد.

کتاب حماسه عاشورا نخستین مقتل امام حسین (ع) است که به زبان اسپانیایی منتشر و در اختیار اسپانیایی زبان ها قرار می گیرد.

سفر حضرت مسلم، ورود حضرت اباعبدالله به کربلا، در شب عاشورا چه گذشت، پیوستن حر به کاروان حسینی، اجازه گرفتن حضرت قاسم برای رفتن به میدان و چگونگی شهادت ایشان،حضرت علی اکبر، شهادت شیرخواره، شهادت قمر بنی هاشم و شهادت امام حسین (ع) از بخش های این کتاب به زبان اسپانیایی است.

موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق تا کنون کتابهای مختلفی را در راستای معرفی اسلام به زبان های پرتغالی و اسپانیایی منتشر و در سطح کشورهای آمریکای لاتین توزیع نموده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط