loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان «بیست و سه» با رویکردی به زندگی طلاب در نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : آرما

نویسندگان مرتبط : آرش سالاری

مجموعه داستان «بیست و سه» به قلم آرش سالاری که مضمون و رویکرد کلی و فرامتنی اغلب داستان هایش به یک قشر خاص (طلبه - روحانی) اشاره دارد از سوی نشر آرما برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

شنبه 5 اردیبهشت 1394

مجموعه داستانِ «بیست و سه» به قلم آرش سالاری یکی از آثار منتشر شده از سوی نشر آرما است که مخاطبان آن را در نمایشگاه کتاب می توانند برای اولین مرتبه تهیه کنند.

این مجموعه داستان علاوه بر ساختار خوب داستانی از لحاظ مضامین داستانی، کتابی کم نظیر است. مضمون و رویکرد کلی و فرامتنی اغلب داستان های این کتاب به یک قشر خاص (طلبه - روحانی) اشاره دارد و ممکن است برای بسیاری از مخاطبان ناآشنا، غریب و بدیع باشد.

تشییع جنازه همسر یک عالم بزرگ، فضای درونی یک حوزه، روابط دوستانه و نزدیک دو طلبه هم حجره ای، زندگی و کنش ها و واکنش های شخصی این قشر در برخورد با مردم و اعضای خانواده و موارد دیگر از این دست.
علاوه بر قوت روایت و ارزش های داستان نویسی نویسنده اش آنچه این کتاب را ممتاز می کند همین مضامین ناب است.

مجموعه داستان «بیست و سه» به قلم آرش سالاری در قطع رقعی با قیمت 6500 تومان منتشر شده و انتشارات آرما برای دومین مرتبه آن را چاپ کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط