loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اعلام راه یافتگان بخش ترانه و سرود جشنواره شعر و داستان جوان سوره

۲۱ اثر به بخش ترانه و سرود سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره راه یافتند.

شنبه 5 اردیبهشت 1394

راه یافتگان بخش ترانه و سرود سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به بخش نهایی مسابقه توسط دبیرخانه این جشنواره اعلام شدند.

در این بخش آثار راه یافته بدین شرح است:

روح الله ملک زاده با سه اثر «زندگی رو سکوت می چرخه»، «یکم دیگه طاقت بیار و بجنگ» و «نشسته کنج تنهاییش و بازم» از استان گیلان، محمد کاوه با سه اثر «دوباره می خندی»، «سفید و سیاه» و «من تو» از استان قم، محمدحسین جمشیدی با سه اثر «دار قالی»، «یه کاری کن» و «سقاخونه» از استان تهران، فاطیما پیرهادی با دواثر «اگه باز برگشتی یه روز»، «تو سی ساله که نوزده ساله ای» از استان البرز، سمانه احمدیان با اثر «دیگه قرصاتو اشتباهی نخور» از استان لرستان، حمیدرضا کامرانی با اثر «حکم تیر» از استان گیلان، پیمان طالبی با اثر «جانباز شیمیایی» از استان گیلان، محمدجواد الهی پور با اثر «تخریبچی» از استان قم، پویا اقرایی با اثر «راه عشق...» از استان خوزستان، فاطمه یزدان پرست با اثر «ریشه» از استان مرکزی، حنانه هامونی حقیقت با اثر «هدیه تولد- تقدیم به همسران شهید» از استان قزوین، علی سلیمانی با اثر «تهران بهاری شد» از استان همدان، نیلوفر بختیار با اثر «مث می دون مین دلت تنهاس» از استان تهران و ونوس بیات با اثر «نامه ی نا خوانده» از استان کرمانشاه.

تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره243 اثر بوده است که داوری آن توسط فریبا یوسفی، علیرضا رجبعلی زاده و اهورا ایمان انجام شد.

این جشنواره در مجموع 80 نفر از شرکت کنندگان را در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی جشنواره دعوت می کند.

سیزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان «سوره» در بخش های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعرنو (نیمایی و آزاد)، شعر کلاسیک، ترانه و سرود 28و 29 اردیبهشت 1394 در استان قزوین برگزار می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط