loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش داستان‌نویسی ابراهیمی تجدید چاپ شد

شنبه 10 اسفند 1387

 
کتاب "براعت استهلال با خوش آغازی در ادبیات داستانی" نوشته نادر ابراهیمی به وسیله پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب "براعت استهلال با خوش آغازی درادبیات داستانی" که حاصل تجارب و تدریس چندساله‌ی نادر ابراهیمی است تجدید چاپ شد.

در سخن نویسنده آمده است: این کتاب در طراحی نخستین، هفده جلد فرش شده، و برگه‌ها وجزوه‌های موجود هم همین عدد را نشان می‌دهند، به دلیل وضعیت سنی من نویسنده ممکن است که درحد همین دو جلد بماند، به اضافه‌ی مقدار فراوانی برگه و یادداشت که تماما متعلق به پژوهشگاه فرهنگ وهنر خواهد بود.

ابراهیمی خاطرنشان می‌کند: به دلیل یک دندگی و خیره سری غیر علمی نویسنده، ممکن است کتاب از مرز بیست جلد هم بگذرد؛ چرا که شخصا و مستقلا تصمیم گرفته‌ام تا لحظه‌ای به پایان رساندن این کتاب وکتاب پنج هزار سال تاریخ ادبیات داستانی ایران زنده بمانم.

کتاب "براعت استهلال با خوش آغازی در ادبیات داستانی" در شمارگان 2200 نسخه با همکاری انتشارات لیلی منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط