loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنگ پابرهنه!

یکشنبه 11 اسفند 1387

رحیم مخدومی، خاطره‌ و داستان‌نویس در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: کتاب "جنگ پا برهنه" خاطرات من از مقاطع مختلف جنگ و از جمله عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 است.

وی با اشاره به رویکرد کتاب افزود: تمرکز این کتاب بر شخصیت‌های حاضر در جبهه، به جای حوادث و رویدادهای جنگ است.

مخدومی تصریح کرد: یکی از شخصیت‌های محوری این کتاب عبدالرحیم جمشیدی، مهاجر افغانی است که برای کار به ایران آمده بود. وی با مشاهده حوادث رخ داده ایران بر اثر جنگ تحمیلی از ادامه کار دست می‌کشد و راهی جبهه می‌شود. او پس از هر بار مجروحیت، بدون هیچ ملاقات کننده‌ای در بیمارستان بستری می‌شد و دوباره به جبهه باز می‌گشت. سرانجام سال آخر جنگ، جمشیدی شیمیایی می‌شود و به شهادت می‌رسد. خانواده ایرانی که او نزد آن‌ها کار می‌کرد، سرپرستی مراسم وی را به عهده گرفتند و در روستای داوودآباد ورامین به خاک سپرده شد.

نیایش، یک مؤمن، یک گردان، ابوطیاره، من برای دیگران، پابرهنه‌ها، جمال خورشید، منبر، این روزها، عقرب‌ها و شام آخر، برخی عناوین کتاب "جنگ پابرهنه" هستند.

چاپ یازدهم این کتاب در قطع رقعی و 168 صفحه و با شمارگان 2500 نسخه و قیمت 21 هزار ریال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

تاکنون بیش از 25 هزار نسخه از کتاب "جنگ پابرهنه" به چاپ رسیده است

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط