loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ جدید «اقتدا به محمد» روانه بازار کتاب می شود

انتشارات مرتبط : هرمس

حجت الاسلام کاکایی درباره حضور آثارش در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: به این مناسبت چاپ هفتم کتاب «وحدت وجود به روایت ابن عربی و مایستر اکهارت» و چاپ چهارم «اقتدا به محمد(ص)» منتشر می شود.

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394

حجت الاسلام قاسم کاکایی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز در گفت وگویی، ضمن بیان این خبر عنوان کرد: کتاب «وحدت وجود به روایت ابن عربی و مایستر اکهارت» چند وقتی است که چاپ ششم آن تمام شده که به بهانه نمایشگاه کتاب تهران به بازار نشر می آید.

وی با اشاره به اینکه این نوشتار در سال 82 به عنوان اثر برگزیده کتاب سال انتخاب شد، افزود: در این نوشتار تشریح کردم که عرفان دو ساحت علمی و تجربه عرفانی دارد، خود عرفان علمی دو شاخه نظری و عملی داراست و تجربه عرفانی نیز شامل دو شاخه تجربه شهودی و سلوکی می شود.

کاکایی درباره کتاب «اقتدا به محمد(ص)» یادآور شد: کتاب «اقتدا به محمد(ص)» نیز اثر پروفسور کارل ارنست است که بنده ترجمه کردم.

وی با اشاره به اینکه نویسنده این کتاب برای ترجمه فارسی آن نیز مقدمه نوشته است، توضیح داد: ارنست دراین مقدمه آورده که این نوشتار در کشورهای آمریکایی و اروپایی مورد استقبال بی سابقه قرار گرفته و کنجکاوی محافل اسلامی را برانگیخته است که البته قابل درک نیز هست. بنده در این اثر تلاش کردم تصویر منصفانه ای از اسلام به خوانندگان خارج از این دین ارائه دهم.

کاکایی توضیح داد: هر دوی این آثار از سوی نشر هرمس در نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهند شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط