loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «آن بیست و سه نفر» در کرمان

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

پنجمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بر کتاب «آن بیست و سه نفر» در شهر کرمان برگزار می شود.

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394

این مراسم همزمان با دهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمان و به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت استان کرمان، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیّات مقاومت و مسئولان و شخصیت های استانی و کشوری در روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه از ساعت 16 در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می شود.
در این مراسم علاوه بر تقدیر از بیست و سه نوجوانی که در دهم اردیبهشت سال 61 به اسارت رژیم بعث درآمدند، نمایشگاهی از تصاویر و بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به کرمان برگزار می شود.
کتاب «آن بیست و سه نفر» خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسف زاده از دوران اسارت 19 نوجوان کرمانی و 4 نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت در می آیند.

نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست و سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است.
گفتنی است پیش از این موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در همایش های جداگانه ای به ترتیب از کتاب های «نورالدین پسر ایران»، «پایی که جا ماند»، «لشکر خوبان» و «من زنده ام» تقدیر نموده و یادداشت ها و تقریظ های رهبر معظم انقلاب اسلامی را رونمایی کرده بود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط