loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جلد نخست «اقتصاد مقاومتی» در راه نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : دانشگاه امام صادق (ع) | بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: جلد نخست «درس گفتارهای اقتصاد مقاومتی» به تازگی منتشر شده است و تألیفات دیگر به نمایشگاه کتاب تهران نمی رسد.

پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394

عادل پیغامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) در گفت وگویی ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: «درس گفتارهای اقتصاد مقاومتی» قرار است دو جلدی باشد که مجلد نخست آن به تازگی منتشر شده و در غرفه دانشگاه امام صادق (ع) عرضه می شود اما جلد دوم آن تا ماه آینده منتشر می شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب «درس گفتارهای اقتصاد مقاومتی» در زمینه اندیشه های اقتصادی مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در این اثر نظریه اقتصاد مقاومتی و اندیشه اقتصادی رهبری تبیین می شود و برای کسانی که به دنبال شفاف سازی در زمینه نظریه رهبری هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

پیغامی در ادامه توضیح داد: در این نوشتار مباحث اساسی چون راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی، مردمی کردن اقتصاد و حماسه اقتصادی، مبارزه سیستمی با فساد و رانت، مدیریت ارز، عبور از تحریم ها، عملیات روانی و ... تبیین شده است.

وی یادآور شد: در حقیقت این آثار مجموعه جلسات اقتصاد مقاومتی در زمینه اندیشه های اقتصادی رهبری در دانشگاه امام صادق (ع) است که به همت بسیج دانشجویی برپا شده بود. این نوشتار با 519 صفحه و بهای 15 هزار تومان در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) یادآور شد: چهار عنوان کتاب دیگرم در حوزه الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، اقتصاد مقاومتی و عدالت به نمایشگاه کتاب نمی رسد. همه این آثار از سوی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط