loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «...الی الحبیب»؛ سرمشق هایی برای حبیب شدن در راه نمایشگاه کتاب

انتشارات مرتبط : بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

نویسندگان مرتبط : سید علی اصغر علوی

کتاب «... الی الحبیب» اثر سید علی اصغر علوی به منظور معرفی ابعاد گوناگون شخصیت حضرت حبیب از یاران امام حسین (ع) تهیه و منتشر شده است.

دوشنبه 14 اردیبهشت 1394

کتاب «...الی الحبیب» اثر سید علی اصغر علوی توسط انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) و به اهتمام  مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.

نگارنده در بخشی از «پیش درآمد» آورده است:

«در فقه گفته می شود آب قلیل اگر به کر متصل باشد، دیگر حکم آب کر را دارد. اصحاب هم اینگونه بودند. خود را به اقیانوسی وصل کردند که برای همیشه حضور دارد. پس آن ها هم حضورشان همیشگی است. این سرّ جاودانگی اصحاب امام حسین (ع) با خود امام است.

اما چرا از بین اصحاب حبیب را گلچین کرده ایم؟
حبیب تمامی ندارد، چون با قرآن و حسین (ع) است. چون قرآن و حسین تمامی ندارند. پس همراهان آن دو هم تمامی ندارند. از حبیب به وسعت قرآن و حسین می شود حرف زد.
حبیب شاگرد خصوصی امام حسین (ع) است.
حبیب نمونه ای از انسان کامل است که می توان با رجوع به شخصیتش پاسخ مسائل و مشکلات را گرفت.

در این نوشته ما در صدد هستیم که ابعاد گوناگون شخصیت حضرت حبیب را که به طور متوازن رشد کرده است، بررسی کنیم. بدین منظور از هشت منظر که هر کدام بیانگر مسئله ای است، به سراغ شخصیت حضرت حبیب رفته ایم.»

چاپ اول کتاب «الی الحبیب» در 170 صفحه، به شمارگان 3000 نسخه و قیمت 7هزار تومان منتشر شده و در غرفه انتشارات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط