loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «از نتایج سحر» رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : علیرضا قزوه | محمدرضا سنگری | علی داوودی | جواد محقق | میلاد عرفان پور | محمدمهدی سیار

آیین رونمایی از کتاب «از نتایج سحر» نوشته محمدرضا سنگری، سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت با حضور چهره های فرهنگی و ادبی کشور برگزار می شود.

دوشنبه 28 اردیبهشت 1394

آیین رونمایی از کتاب «از نتایج سحر» نوشته محمدرضا سنگری، سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت با حضور چهره های فرهنگی و ادبی کشور در فرهنگ سرای سرو برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای سرو؛ این کتاب که جلد اول از یک کتاب چند جلدی است، درباره شعر انقلاب، تعریف، چیستی، ویژگی ها و ابعاد آن منتشر شده است. نام این کتاب از بیت «باش تا صبح دولتت بدمد / کاین هنوز از نتایج سحر است» وام گرفته شده است و جلد اول آن شعر انقلاب را بررسی می کند.

این مراسم با حضور دکتر محمدرضا سنگری نویسنده کتاب جواد محقق، علیرضا قزوه، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان پـور، علی داودی، حسین قرایی و ... برگزار خواهد شد .

کتاب از نتایج سحر در 413 صفحه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم می توانند ساعت 17 روز یادشده، به فرهنگ سرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، َکوی ساعی یکم مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88786278 تماس حاصل به درگاه اینترنتیsarv.farhangsara.ir و یا instagram.com/farhangsara_sarv مراجعه نمایند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط