loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از کتاب «دشمن پشت دروازه های شهر» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در دومین همایش شکوه ایثار، از کتاب «دشمن پشت دروازه های شهر » خاطرات فرمانده گردان پادگان دژ خرمشهر رونمایی می شود.

پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

در این همایش که با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران ، مسوولان بنیاد شهید انقلاب اسلامی ، نمایندگان شهرداری ، پیشکسوتان عملیات فتح خرمشهر و خانواده های معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس برگزار می شود طی آیینی از جلد اول کتاب «دشمن پشت دروازه های شهر» نوشته رامین ابدالیان رونمایی خواهد شد.
این گزارش می افزاید: کتاب «دشمن پشت دروازه های شهر» برگرفته از خاطرات سرهنگ علیرضا قمری فرمانده گردان پادگان دژ خرمشهر در دفاع 34 روزه از خرمشهراست که تصویری مستند از رویدادهای آن روزها ارایه می دهد.

همایش «شکوه ایثار ؛ آیین بزرگداشت قهرمانان فتح خرمشهر» به همت فرهنگسرای تهران ، با مشارکت شهرداری منطقه 22 و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ، روزیک شنبه سوم خرداد از ساعت 20 تا 23 در سالن آمفی تئاتر روباز دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02144137050 تماس بگیرند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط