loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برپایی یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا: تلاش نمایشگاه برای مبارزه با اندیشه های تکفیری

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا امسال شاهد حضور 117 ناشر از کشورهای عربی و غیرعربی از جمله ایران است.

پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394

این روزها و در آستانه ماه شعبان المعظم و برگزاری «جشنواره بین المللی بهار شهادت» که همه ساله در ایام میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(س) توسط عتبه های حسینی و عباسی برگزار می شود، نمایشگاه بین المللی کتاب کربلا برپاست.

بنابر این گزارش، این نمایشگاه بین المللی که یازدهمین دوره خود را تجربه می کند، امسال شاهد حضور 117 ناشر از کشورهای عربی و غیرعربی از جمله ایران، مصر، لبنان، اردن، فلسطین، سوریه، امارات متحده عربی و انگلستان است.

به گفته سیدمیسر الحکیم مسئول این نمایشگاه در این دوره کتاب هایی مناسب با فضای معنوی کربلا با موضوعاتی چون مسائل رسانه ای، سیاسی، اقتصادی، تاریخ اسلام و جامعه شناسی و علوم اجتماعی عرضه شد.

در این نمایشگاه که 15 روز به طول خواهد انجامید و در صحن حضرت زینب(س) و در نزدیکی تل زینبیه برپا شده است همچنین سه موسسه و دو شبکه تلویزیونی آن را همراهی می کنند.

از جمله برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه بررسی شخصیت علی بن محمد طباطبایی و همچنین امضای کتاب های مورد نظر و ارائه دانشنامه ای از کتب ده ساله نمایشگاه است.

مسئولان این نمایشگاه هدف امسال خود را مبارزه فرهنگی با تفکر تکفیری داعش و مبارزه با اقدامات ضدفرهنگی داعش در تخریب موزه موصل و آتش زدن کتاب های کتابخانه این شهر عنوان کرده اند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط