loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای

فراخوان نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی و با رویکرد کودک و خانواده به منظور بررسی و انتخاب برترین طراح ها و تولیدات عرضه شده، منتشر شد.

دوشنبه 4 خرداد 1394

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی برگزار می کند.

از اهداف این جشنواره که علاقمندان تا پایان خرداد ماه می توانند اقدام به ارسال اثر به دبیرخانه کنند، می توان «توجه به ابتکارات و خلاقیت های مردم و نهادهای غیر دولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی»، «ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده ها»، «افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی»، «تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی و اسلامی» و «زمینه سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه ها و آموخته های هنرمندان» اشاره کرد.

موضوع فراخوان در نخستین جشنواره شامل کتاب، لوازم التحریر و اسباب بازی و سرگرمی است که در بخش «کتاب» تصویرگری، صفحه آرائی، ویراستاری، چاپ و بسته بندی را در بر می گیرد.

موضوع «لوازم التحریر» شامل طراحی و استفاده از نقوش و رنگ های زیبا و جذاب و خلاقیت با الگوی ایرانی و اسلامی است و «اسباب بازی و سرگرمی» طراحی، نمونه سازی، تولید و بسته بندی را شامل می شود.

در فراخوان، مقدمات و ویژگی های طرح های ارسالی در هفت بند به شرح زیر منتشر شده است: «طرح براساس نیازهای محلی و ملی تعریف شود و تاثیرات پایدار داشته باشد.»، «طرح به طور خاص برای این جشنواره تدوین شده باشد»، «طرح در برگیرنده طیف وسیعی از جامعه، به خصوص کودکان و نوجوانان باشد»، «شرکت در همه محورهای جشنواره بلامانع است و محدودیتی برای تعداد آثار وجود ندارد»، «برآورد کلی از هزینه های اجرای طرح ارائه شود و چنانچه نهاد یا سازمانی تمایل به همکاری و مشارکت در اجرا را دارد در طرح ذکر گردد»، «طرح ارسالی به صورت لوح فشرده و در محیط Word تهیه شود.» و «مشخصات کامل شناسنامه ای، آدرس کامل پستی منزل و یا در صورت اشتغال محل کار، تلفن همراه و تلفن ثابت؛ همراه با ارائه طرح الزامی است.»

دبیرخانه جشنواره در تهران، میدان هفتم تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، ، پلاک 7 طبقه اول، کد پستی 1589746511 ، اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی، دبیرخانه جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی واقع شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط