loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه ۲۳ جلدی «از نگاه نبوی (ص)» رونمایی شد

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف | کانون اندیشه جوان وابسته به موسسه کانون اندیشه جوان تهران

نویسندگان مرتبط : علی اکبر رشاد | محمد محمدیان | ابراهیم فیاض

مجموعه ۲۳ جلدی «از نگاه نبوی» با حضور رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رونمایی شد.

شنبه 9 خرداد 1394

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، علی اصغر سهرابی، دبیر نخستین هم اندیشی کار شناسان و مولفان عرصه جوان با موضوع «جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی» صبح امروز با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه های ویژه نشست هم اندیشی جوان امروز؛ مخاطب شناسی و نیازسنجی، رونمایی از مجموعه ۲۳ جلدی از نگاه نبوی خواهد بود که به همت کانون اندیشه جوان و مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به زیور چاپ آراسته شده است. همچنین رونمایی از دیگر آثار جدید الانتشار این مرکز از برنامه های دیگر این هم اندیشی بود.
سهرابی افزود: مجموعه از نگاه نبوی، در قالب ۲۳ دفتر، می کوشد موضوعات متنوعی را در عرصه های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی از منظر نبی خاتم (ص) مورد بررسی قرار دهد و دریچه ای نو، حیات بخش و جهت دهنده را بر روی دیدگان جوانان با طراوت میهن اسلامی می گشاید.
سهرابی گفت: همچنین در این نشست هم اندیشی، آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دکتر ابراهیم فیاض استاد علوم اجتماعی دانشگاه، سخنرانی داشت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط