loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همکاری بیش از 170 نویسنده در گردآوری مجموعه 20 جلدی «تاریخ جامع ایران»

بیش از 170 نویسنده و محقق در گردآوری مجموعه 20 جلدی «تاریخ جامع ایران» که 26 خردادماه رونمایی می شود، همکاری داشته اند.

شنبه 9 خرداد 1394

این مجموعه نفیس 20 جلدی، مشتمل بر وجوه مختلف تاریخ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران از دوران پیش از اسلام تا انقراض قاجار است که تحقیق و تدوین آن در «مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی»، 14 سال به طول انجامیده و بیش از 170 تن از چهره های برجسته و شناخته شده در مشاوره، نگارش، تدوین و ویرایش آن همکاری داشته اند.

این مجموعه زیرنظر کاظم موسوی بجنوردی منتشر شده و حسن رضایی باغ بیدی، محمود جعفری دهقی (به عنوان سرویراستاران دوره ایران باستان) و صادق سجادی (به عنوان سرویراستار دوره اسلامی) در گردآوری آن نقش داشته اند.

همچنین مرحوم ایرج افشار، مرحوم شرف الدین خراسانی، مرحوم عنایت الله رضا، سیدجواد طباطبایی و فتح الله مجتبایی مشاوران تاریخ جامع ایران بوده اند.

«مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی» بیش از سه دهه در زمینه تدوین و انتشار دائرةالمعارف های اسلامی، عمومی، تخصصی و دیگر مراجع علمی فعالیت داشته است.

مجموعه 20 جلدی تاریخ جامع ایران، طی مراسمی 26 خردادماه رونمایی خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط