loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

توزیع رمان «پسران دوزخ، فرزندان قابیل» در بصره

انتشارات مرتبط : عماد فردا

نویسندگان مرتبط : مجید پورولی کلشتری

600 نسخه از رمان «پسران دوزخ، فرزندان قابیل» نوشته مجید پورولی کلشتری توسط سفارت ایران در عراق تهیه و در میان بانوان پارسی زبان بصره توزیع شد.

دوشنبه 11 خرداد 1394

600 نسخه از رمان «پسران دوزخ، فرزندان قابیل» اثر مجید پورولی کلشتری از سوی سفارت ایران در عراق خریداری و در شهر بصره توزیع شد.

بر اساس این گزارش سفارت ایران در عراق این رمان را میان بانوان فارسی زبان توزیع کرده و با محوریت آن یک مسابقه نیز برگزار کرده است. شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست برداشت شخصی خود از این رمان را بنویسند و تحویل کنسولگری سفارت ایران در عراق واقع در شهر بصره دهند.

رمان «پسران دوزخ، فرزندان قابیل» نوشته مجید پورولی کلشتری داستان اسارت دختری شیعه و ایرانی به دست نیروهای داعش است، نیروهای داعش در نظر دارند تا او را در سحرگاه به قتل برسانند.

در این اثر پایه های فکری داعش مطرح می شود و از زبان فاطمه شبهاتی که از سوی وهابیون به شیعه وارد می شود پاسخ داده می شود. پاسخ هایی که در این اثر به خواننده داده می شود پاسخ هایی مستند و بر پایه کتب اهل سنت است و این مسئله وجه تمایز و ویژگی این رمان است.

رمان «پسران دوزخ، فرزندان قابیل» از سوی نشر عماد فردا منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط