loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه ارمنی کتاب مصور «زندگی به سبک روح الله» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید روح الله موسوی خمینی

در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ترجمه ارمنی کتاب «زندگی به سبک روح الله» تألیف علی سبزیا، به همت رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان منتشر شد.

جمعه 15 خرداد 1394

به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجموعه «زندگی به سبک روح الله»، با هدف بازخوانی سجایای اخلاقی امام راحل (ره)، خاطراتی از زندگی ایشان را برای آشنایی بیش تر خوانندگان با سیره خانوادگی و اجتماعی بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران بازگو می کند.

از جذابیت های این کتاب می توان به مصور بودن آن و ذکر خاطرات خواندنی و دلنشینی با عناوین «همسر باید کفو من باشد»، «عروسی در ماه مبارک رمضان»، «تحکیم خانواده از نگاه قرآن»، «خانه کوچک و کهنه»، «فقط گناه نکن»، «تهجد و مطالعه در آخر شب»، «استقبال با لبخند»، «مشورت قبل از رفت و آمد»، «انالله و انا الیه راجعون»، «نرمی و مدارا در خانواده»، «برخورد پیامبرگونه با خانواده، «تقسیم شب ها برای نگهداری فرزندان»، «پسرم! با محبت رفتار کن» و ... اشاره کرد.

این کتاب با ترجمه ژرژ ابراهیمی و ویراستاری نارینه گریگوریان در 104 صفحه و قطع وزیری توسط انتشارات «ووسکان یروانتسی» ایروان به چاپ رسید.

*رؤسا و اساتید دانشگاه های افغانستان به ایران آمدند

با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در افغانستان، 5 تن از رؤسا و اساتید دانشگاه های این کشور، به منظور شرکت در آیین های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به ایران آمدند.

براساس این گزارش اعضای این هیأت رؤسا و اساتید دانشگاه های کابل، پروان، کاپیسا و استان دایکندی، هستند.

*خبرنگاران کروات به ایران آمدند

خبرنگاران روزنامه «وچرنی لیست» کرواسی به منظور شرکت در مراسم سالگرد امام راحل (ره) شامگاه یک شنبه 10 خرداد عازم ایران شدند.

حسن حیدر دیاب، خبرنگار و لیلیانا دیاب، عکاس نشریه سراسری «وچرنی لیست» کرواسی با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در این کشور با ستاد بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره)، برای شرکت در مراسم سالگرد امام راحل (ره) و پوشش اخبار این مراسم به ایران آمدند.

* مراسم سالگرد رحلت امام(ره) در شهرهای مختلف هند برگزار می شود

با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران، مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در شهرهای مختلف هند برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری روز شنبه، دهم خرداد و در نخستین روز حضور خود در جمع خانواده های نهادهای جمهوری اسلامی ایران در هند حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی همچنین دیروز و امروز، دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 خرداد، با سفر به حیدرآباد هند، در جلسات متعدد به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، به سخنرانی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام ناطق نوری همچنین روز چهارشنبه 13 خرداد با سفر به ایالت کشمیر (شهر سرینگر) در همایش سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با حضور فرهیختگان ایالت کشمیر، سخنرانی خواهد کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط