loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ششمین ماهنامه انگلیسی «آخرین امید» منتشر شد

ششمین شماره مجله مهدوی The final hope با موضوعاتی نظیر کلامی از بزرگان در رابطه با امام زمان(عج)، امام زمان در قرآن، زندگی نامه شیخ صدوق و نظر علمای اهل سنت در مورد تولد امام مهدی (عج) برای مخاطبان انگلیسی زبان منتشر شد.

جمعه 15 خرداد 1394

ششمین ماهنامه انگلیسی «آخرین امید» که مربوط به ماه ژوئن است، در 52 دو صفحه به چاپ رسیده است و حاوی مطالبی مانند کلامی از بزرگان در رابطه با امام زمان(عج)، امام زمان در قرآن، زندگی نامه شیخ صدوق، نظر علمای اهل سنت در مورد تولد فردی به نام مهدی(عج)، در محضر امام زمان(عج)، تقویم ماه، اعمال ماه و بخش نوجوانان است.

در بخش «امام زمان و قرآن» به تفسیر آیه هفتم سوره انفال و ارتباط آن با امام زمان(عج) در ضمن روایتی که آیه فوق را به ایشان تفسیر می کند اشاره شده، همچنین در بخش دیگری از مجله، به زندگی نامه شیخ صدوق تحت عنوان نواب عام امام زمان(عج) پرداخته شده است.

همچنین به مناسبت نیمه شعبان و تولد حضرت حجت(عج)، به دیدگاه اهل سنت در مورد اینکه امام حسن عسکری(ع) دارای فرزند بوده، اشاره شده است و اینکه بسیاری از اهل سنت اعتقاد دارند که نام فرزند ایشان مهدی است، کلام ایشان این ایده را رد می کند که جمعی از اهل سنت قائلند حضرت امام حسن عسکری(ع) فرزندی نداشته و در نتیجه دلیلی در دست نیست که مهدی موعود(عج) به دنیا آمده باشد.

در بخش دیگری از مجله موضوع جدیدی تحت عنوان در محضر امام زمان(عج) اضافه شده است که به شرح حدیثی از آن حضرت می پردازد و موضوع این مقاله پرهیز از سؤالات بی مورد و بی فایده است.

در بخش تقویم ماه به مهمترین رویدادهای ماه مانند میلاد با سعادت امام زمان(عج)، وفات امام امت بنیانگذار انقلاب اسلامی و سایر مناسبت ها پرداخته شده و در بخش اعمال ماه، نیز یک سری از اعمال مهم ماه شعبان و رمضان به اختصار ذکر شده است، در بخش نوجوانان نیز متن مختصری پیرامون چگونگی برگزاری جشن در نیمه شعبان و نحوه ارتباط قلبی با امام زمان(عج) پوشش داده شده است.

حجج اسلام مجتبی کلباسی رئیس مرکز تخصصی مهدویت مدیر مسئول و سیدعبدالمهدی توکل سردبیری این مجله را بر عهده دارد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط