loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ «سیاه چمن»

کتاب «سیاه چمن» نوشته امیرحسین فردی رمانی انقلابی است که فردی کار نگارش آن را حدود 24 پیش انجام داده است.
این رمان به گفته فردی پس از پس اچندین سال که از چاپ آن در انتشارات کیهان گذشته است مجددا برای انتشار به سوره مهر واگذار شده است.
فردی درباره این کتاب گفت: سیاه چمن راسال 63 نوشتم آن را به حوزه آوردم اما کارشناسان حوزه در آن زمان ایرادات زیادی از کتاب گرفتند که مهمترین آنها این بودکه چرا این کتاب به دفاع از انقلاب پرداختهو جنبه تبلیغی برای انقلاب دارد که البته پاسخ من به انها نیز این بود که من اصلا این کتاب را برای انقلاب نوشته ام.
وی افزود: قرار بود سیاه چمن به این شکل نوشته شود. نوروز 63 که به روستاهای اطراف دریاچه هامون رفتم دیدار مردمان آن دیار یکی از حواث به یاد ماندنی زندگی‌ام شد. تصمیم گرفتم تا گزاشی از آن دیار برای روزنامه کیهان بنویسم. وقتی شروع به نوشتن کردم دیدم نمی‌توانم گزارش بنویسم. میل شدیدی به داستان نوشتن دارم.
«سیاه چمن» زمانی است که در 138 ماجرای روستایی با همین نام را بیان کرده که مردم آن مورد ظلم خان قرار گرفته و برای نجات خود و البته در جریان انقلاب دست به اقداماتی می زنند که داستان را جذاب و خواندنی می‌کند.
این کتاب که در کارگاه قصه و رمان حوزه هنری تولید شده قطع رقعی دارد و با شمارگان 2500 نسخه و با قیمت یکهزار و 800 تومان منتشر شده است.

از این نویسنده پیش از این کتاب «اسماعیل» منتشر شده است که شرح مبارزات یک جوان و شیفتگی او نسبت به انسانیت، آزادگی و اسلام است. اسماعیل جوانی است که تحولی را درون خود احساس می‌کند. این تحول در بستر انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد. علاقة ‌او به نهضت و تلاش‌هایش برای پا گرفتن انقلاب تا زمان پیروزی را امیر حسین فردی با قلم توانای خود به تصویر کشیده است.

این کتاب در فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب و نمایندگی های تهران و قم و دیگر مراکز توزیع این دفتر قابل تهیه هست.

سه‌شنبه 20 اسفند 1387
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط