loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الهدی، زندگی نامه چهارده معصوم (ع) را به زبان قزاقی منتشر کرد

انتشارات مرتبط : موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی

انتشارات بین المللی الهدی، کتاب «چهارده معصوم(ع)» را به سفارش رایزنی فرهنگی ایران در قزاقستان منتشر کرد که حاوی زندگی نامه پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و 12 امام شیعه است.

جمعه 22 خرداد 1394

موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، کتاب «چهارده معصوم (ع)» به زبان قزاقی را منتشر کرد. الهدی این کتاب را به سفارش رایزنی فرهنگی جمهموری اسلامی ایران در قزاقستان منتشر کرده و حاوی زندگی نامه پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) دختر مکرم ایشان و 12 امام معصوم شیعه است.

خانم آیناش قاسم قیزی استاد زبان فارسی دانشگاه کنایف مسئولیت ترجمه این اثر را بر عهده داشته است که قبلا نیز برگردان «نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر» از زبان فارسی به قزاقی به کوشش ایشان انجام شده بود.

کتاب «چهارده معصوم(ع)» به همت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) در قطع رقعی و در 416 صفحه به چاپ رسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط