loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «احکام فراموش شده» به ایستگاه چاپ دوم رسید

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی | جنبش حیا

کتاب «احکام فراموش شده» که جنبش حیا با مشارکت موسسه شهید کاظمی آن را منتشر کرده به چاپ دوم رسید.

جمعه 22 خرداد 1394

کتاب «احکام فراموش شده» در کمتر از یک ماهی که این کتاب وارد بازار کتاب شده، به چاپ دوم رسید.

این کتاب که همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب و در مراسم مدافعان حریم (بزرگداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر) توسط حجج الاسلام ابوترابی فرد و ماندگاری رونمایی شده بود با استقبال زیاد در نمایشگاه کتاب، به چاپ دوم رسید.

دسترسی ساده و آسان به تمامی احکام امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین ویژگی های این کتاب است. کتاب احکام فراموش شده از دو بخش کلی رساله 11 مرجع و کتاب فقهی تحریر الوسیله امام خمینی (ره) تهیه شده است.

در ابتدای بخش اول سوالات فقهی در مورد امر به معروف و نهی از منکر آورده شده، که کمک شایانی به پیدا کردن احکام مورد نظر و یادگیری آنها می کند. دقیقا کجا امر به معروف و نهی از منکر واجب می شود؟، اگر در موردی دیگران بگویند که امر به معروف اثر ندارد، وظیفه چیست؟، در چه صورت در امر به معروف تکرار امر یا نهی واجب است؟ و آیا پیشگیری از وقوع گناه نیز امر به معروف و نهی از منکر است؟ و ... از جمله سوالاتی است که در این کتاب به آن پاسخ داده شده است.

برای خرید این کتاب می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا اقدام نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط