loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب دار دزد کتابخانه سلطنتی مظفرالدین شاه را بشناسید

انتشارات مرتبط : شهرستان ادب

نویسندگان مرتبط : محمدرضا شرفی خبوشان

تازه ترین اثر محمدرضا شرفی خبوشان درباره کتابدار دزد کتابخانه سلطنتی مظفرالدین شاه به زودی از سوی انتشارات شهرستان ادب روانه بازار نشر خواهد شد.

جمعه 22 خرداد 1394

محمدرضا شرفی خبوشان در گفت وگویی درباره تازه ترین رمان خود با نام «تقاص قرطاس» اظهار داشت: رمان «تقاص قرطاس» آماده چاپ است، ابتدا این اثر را برای چاپ در اختیار بنیاد ادبیات داستانی قرار دادم اما قرار شد این اثر از سوی شهرستان ادب منتشر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی لسان الدوله در این اثر داستانی روایت می شود، بیان کرد: لسان الدوله فردی است که در زمان مظفرالدین شاه کتابدار کتابخانه سلطنتی بود، در تاریخ آمده که وی از مسندی که در آن قرار داشت استفاده کرد و بسیاری از کتاب های این کتابخانه را دزدید و به خارج از کشور منتقل کرده است.

این نویسنده خاطر نشان کرد: آثاری که اکنون در خارج از کشور هستند از دوران لسان الدوله دزدیده شده و به آن سوی مرزها روانه شده است. مردم عادی این شخصیت را نمی شناسند اما باید گفت که دزدی لسان الدوله با جریانات پیش از مشروطه همزمان شده است.

شرفی ضمن اشاره به اثر دیگر در دست نگارش عنوان داشت: رمانی پیرامون مشروطه در گیلان و رمانی درباره سواحل مکران در حال نگارش هستم که نگارش آن هنوز به پایان نرسیده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط